Pályázat pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.


Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal

Ároktői Kirendeltsége

                       

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXXIX. törvény 45. § (1) alapján

pályázatot hirdet

Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal

Ároktői Kirendeltsége

Pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3467 Ároktő, Széchenyi u. 53/A.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök

  • költségvetési, zárszámadási rendelet-tervezet előkészítése
  • Ároktő Község Önkormányzatának és az Ároktői Óvoda könyvelésének ellátása ASP program használatával
  • Magyar Államkincstár felé történő adatszolgáltatás
  • Leltározás és selejtezés
  • Statisztikai adatszolgáltatás
  • Pályázatok előkészítése és elszámolása
  • Banki átutalások teljesítése
  • Számlavezető pénzintézetnél számlanyitás, megszüntetés, aláírás bejelentések ügyintézése

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a vonatkozó helyi rendelet, és a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középfokú képesítés.  A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 19. pont II. besorolási osztály Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés.
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
    • B kategóriás jogosítvány
    • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeretek

A pályázat elbírálásának előnyt jelent:

  • Emelt szintű szakképesítés, pénzügy-számvitel
  • Államháztartásban szerzett tapasztalat – Legalább1-3 év szakmai tapasztalat

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
  • iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagot megismerhetik
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatoknak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi eljárás vállalásáról

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. szeptember 30.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Karakas Sándorné pénzügyi osztályvezető nyújt, a 06 20 371-1924 -es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3450 Mezőcsát, Hősök tere 1.).

Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1016-1/2019. , valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi ügyintéző

vagy

vagy

  • Személyesen: dr. Jerebák József Mezőcsáti Közös Önkormányzati Hivatal, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3450 Mezőcsát, Hősök tere 1.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. október 15.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.mezocsat.hu honlapon szerezhet. 



Vissza